Antreprenorii din domeniul social, participanți la Expoziția Națională „Fabricat în Moldova”, ediția XXI

Promovarea afacerilor sociale și crearea sinergiei între domeniul de antreprenoriat social și bussinesul clasic din Republica Moldova a avut loc în cadrul Expoziției Naționale „Fabricat în Moldova”, ediția XXI, care s-a desfășurat în perioada 31 ianuarie- 4 februarie 2024, la CEI Moldexpo.

În cadrul expoziției, antreprenorul social „Stupina cu Poveşti” a expus cu vânzare mai multe produse apicole de înaltă calitate.

Stupina cu Poveşti”, fondată de către Asociaţia Copiilor Surzi din Moldova, este o afacere socială, care deţine în prezent 56 de stupi de albine şi care a angajat patru persoane cu dizabilităţi din localităţile rurale din Criuleni, ajutând astfel la integrarea acestora în societate.

Întreprinderea de Instruire și Producție „Lumintehnica” SRL a Asociației Nevăzătorilor din Moldova e expus în cadrul expoziției diverse articole din plastic (vase, cause, farase, clesti pentru rufe), articole textile, corpuri de iluminat (includiv bactericide), șervetele si măști de unică folosință. Producția ”Lumintehnica” SRL este amplasată pe raft, cu inscripția  ”Achiziționarea Dumneavoastră sprijină Asociația Nevăzătorilor”

Ambele Companii au fost promovate în cadrul expoziţiei și au fost premiate cu diplome de participare.

Întreprinderile sociale, participante la expoziție sunt beneficiari ai Acceleratorului Afacerilor Sociale, regiunea Centru a Camerei de Comerţ şi Industrie, care implementează proiectul de susţinere a antreprenoriatului social prin intermediul Fundaţiei Est Europene şi cu susţinerea financiară a Uniunii Europene şi Suediei.

Notă: ,,Fabricat în Moldova” este evenimentul de augur cu care debutează programul fiecărui an expozițional în Republica Moldova. Scopul principal al expoziției este de a susține producătorii autohtoni, promova produsele competitive pe piața internă și externă, atrage investiții, intensifica dialogul public-privat. Prin organizarea acestui eveniment, CCI a RM își pune următoarele obiective: prezentarea și promovarea noilor tehnologii, produse și servicii; crearea premiselor pentru găsirea partenerilor de afaceri atât din ţară, cât şi din afara ţării, purtarea discuțiilor, negocierilor, efectuarea schimbului de experiență și bune practici; intensificarea fluxurilor investiționale în țară. Sloganul acestei ediții: „Fabricat în Moldova- Acasă. Autentic, Autohton!”. Total la eveniment au participat peste 350 de antreprenori.

Distribuie acest articol: